השר אקוניס התפטר בעקבות ביטול תיקון 'סעיף סתימת הפיות'

    דוד לזר No Comments on השר אקוניס התפטר בעקבות ביטול תיקון 'סעיף סתימת הפיות'
    23:05
    04.05.24
    קובי פינקלר No Comments on פרטים חדשים על חוליית חמאס שחוסלה סמוך לטול כרם

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    השר אופיר אקוניס שיגר ביום שישי מכתב חריף לראש הממשלה בנימין נתניהו ובו הוא מודיע על התפטרותו מתפקיד השר האחראי על רשות השידור והרשות השנייה.

    התפטרות אקוניס מגיע לאחר חוסר הגיבוי של נתניהו בו ולאחר שנתניהו החליט לבטל את התיקון בחקיקת חוק רשות השידור, שזכה לכינוי "סעיף סתימת הפיות", ולדברי אקוניס ראש הממשלה אפילו לא טרח לעדכן אותו בהחלטתו.

    במכתב שנשלח כתב אקוניס בין היתר: "בשום שלב לא הייתה כוונת הסעיף לאסור הבעת דעה בתכניות. כל מטרתו הייתה לחדד את כללי האתיקה בשידורי החדשות. אין ולא הייתה במטרת חוק השידור הציבורי הישראלי לסגור פיות. ההיפך הוא הנכון: מטרתו היא לפתוח פיות".

    עוד כתב אקוניס לסיום: "עם סיום חקיקת התיקונים המבטיחים את הקמת הגוף החדש ומימוש הבטחתו לביטול אגרת הטלוויזיה, ובחוסר הגיבוי המתבקש, אני מחזיר לך את הסמכויות והאחריות שהטלת עליי בענייני רשות השידור והרשות השנייה, ומאחל לך הצלחה בהמשך העיסוק בעניינים אלה בתפקידך כשר התקשורת".

    מלשכת ראש הממשלה נמסר בתגובה: "כל מקורבי נתניהו בליכוד מונו לתפקידים בכירים בממשלה ובקואליציה. ראש הממשלה אינו צריך לדבוק בעמדות שגויות רק מפני שהובעו על ידי מקורביו".



    0 תגובות